fbpx
Slajd 3 2018-05-24T19:48:30+00:00

Prezentacja platformy HaeR²

Kartoteka (twardy HR)

Slajd 3 z 43

zespół...

Platforma HaeR² udostępnia kartotekę pracownika.

Kartoteka zawiera ponad 100 predefiniowanych atrybutów. Administrator systemu może modyfikować atrybuty, dodawać nowe atrybuty lub usuwać atrybuty w kartotece.

Kartoteka udostępnia audytowalną historię zmian atrybutów pracownika oraz pozwala na zmiany atrybutów, które obowiązują od określonej daty – można na przykład wprowadzić zmianę jednostki, do której jest przypisany pracownik z datą obowiązywania od początku kolejnego miesiąca.

Nowi pracownicy mogą być dopisywani do kartoteki w trybie procesowym – poprzez zgłoszenie wniosku o zatrudnienie, który musi przejść proces akceptacji lub w trybie zwykłego zapisu nowego pracownika. Podobnie modyfikacja danych pracownika może odbywać w trybie procesowym, poprzez rejestrację wniosku o zmianę lub w trybie zwykłej modyfikacji danych. To czy w organizacji wykorzystywany jest tryb procesowy, czy zwykły tryb lub oba – zależy od ustawień parametrów systemu.